Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 26 de gener del 2015

Capsa de tresors

La capsa de tresors de la Nineta: la veritat és que no m'esperava que una capsa plena de taps la distragués tant... Simplement, una capsa de sabates, taps d'ampolla de diferents mides i colors i a la tapa hi vaig enganxar 4 cordes diferents: una de llana suau, una goma, un tros d'scoobydoo i una corda de fer paquets.
A dins també hi vaig enganxar plàstic de bombolles però la Nineta el va acabar arrencant... A més dels taps, un dau fet de hamma, rotlles de cel.lo acabats i un parell d'estrelles d'aquestes que brillen en la foscor (de mida gran). És una activitat per fer acompanyat d'un adult, perquè tot i que les peces són grans i no se les poden empassar, si que se les poden posar a la boca (a la Nineta li va agradar que els taps li féssin ventosa a la llengua i havíem de jugar amb el xumet posat...és més ràpida...). La Nineta s'ha passat hores traient els taps de la capsa i tornant-los a posar, o barrejant-los perquè fessin soroll i més endavant es pot jugar amb els colors, les formes... Es poden fer forats a la tapa perquè en uns entrin els taps i en d'altres no...hi ha un munt de possibilitats!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada