Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 25 de maig del 2015

El pastís d'aniversari (part 2)

Com vaig prometre en l'anterior post, us explico com va ser el pastís de la Nineta del dia del seu aniversari...

La veritat és que va tenir 2 pastissos, bé, tres. El dia del seu aniversari, com que era un dijous i al migdia no vam poder-ho celebrar, al vespre li vam fer un "pastís improvitzat". Vam tallar pa bimbo amb formes i les vam pintar amb retoladors alimenticis i vam enganxar-los amb una mica d'endulsana (perquè fos una miqueta dolç). I el diumenge, que és el dia que ho vam celebrar amb els àvis i els tiets,vam tornar a fer el pastís de pastanaga, però en vam fer 2 perquè érem molta gent, però un va ser com el que us vaig explicar la setmana anterior i l'altre va ser amb sucre (perquè ens vam quedar sense endulsana). Aquest cop no el vaig cobrir amb nata ni amb res, volia fer un gelat de iogurt per acompanyar, però no em va donar temps. A canvi, vaig fer un frosting de formatge amb philadelphia, mantega i sucre glass, la recepta la vaig treure d'aquí. No cal dir que la Nineta no en va menjar...massa calòric, però el pastís de pastanaga li va encantar.
Pel que fa a la festa, vam penjar una pancarta i globus, però hem descobert que això dels globus no li agrada gaire... Els vostres fills també ploren quan veuen un globus? I amb les espelmes?


L'espelma de l'aneguet ens la van regalar a l'imaginarium per tenir la targeta client. I la primera foto és la samarreta que va fer la Mma per la seva Nineta que posa " Ja tinc 1 any".

Com ja vaig oferir amb la corona d'aniversari, si a algú li interessa alguna coseta (les banderes, la samarreta...) sempre es pot parlar ;)

Espero que us hagi agradat!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada