Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 17 d’agost del 2015

Cistelles per nadons

Fa dos anys van neixer les filles de dues molt bones amigues i els vam fer una cistella per a les seves nenes on hi havia un paquet de bolquers, un ninot de peluix fet per mi, un set de termòmetres de la marca Philips Avent i un cartell amb el nom de la criatura fet amb HAMA.


Aquest any tornava a tenir dues embarassades al meu entorn proper, però una d'elles repetia, així que m'havia d'empescar alguna altra cosa...

Vaig pensar que com a mínim cauria un paquet de bolquers, que sempre fan falta, però no sabía què més fer, fins que vaig recordar que a la germana li havia fet un vestit quan va fer un any, així que vaig decidir fer-li un vestit amb la mateixa tela perquè puguin anar iguals... i algun peluix. Al final vaig fer-li una girafa cavalcant sobre una moto de bolquers. Ara em queda pensar què li faré a l'altra embarassada, perquè això de les motos està molt extès i ja n'hi han regalat una!. Aquesta és la que he fet jo:

                           

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada