Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 31 d’agost del 2015

L'habitació

Decorar una habitació per un nadó porta feina, i més si vols que serveixi molts anys i que li agradi al nen/a i a tu i per descomptat, que no sigui molt car.
El primer és escollir una temàtica o uns colors i després combinar-ho amb idees que se us acudeixin. Nosaltres vam escollir el color blau i finalment vam decidir fer una paret del mar. Vam escollir dos blaus per la paret del mar i un gris per la resta de parets i el sostre, blanc. Després amb el blau fosc vam anar fent degradats per obtenir les onades de diferents colors.

  

Aquest és el cròquis de l'habitació amb mobles d'IKEA, l'únic que ens faltava erael bressol que el vam aconseguir de segona mà, ja que d'IKEA està descatalogat, un de la sèrie MAMMUT de color blau.

 

Vam afegir uns peixets de vinil (que vaig fer amb la meva màquina estimada):


Vaig forrar unes lleixes amb tela blava perquè fessin joc amb l'habitació i unes lletres de cartolina (també fetes amb la meva màquina). La làmpada de paret és del LeroyMerlin, el dibuix de la lluna i les estrelles brilla en la foscor. En aquesta foto encara faltava posar un calaix i el canviador a sobre.

I per últim unes decoracions pel cel i pel mar, la idea és que es puguin treure i bellugar per quan sigui més gran, així que els vam enganxar amb blutack, però també vaig enganxar el quadre que li vaig fer a la Nineta i es va arrencar un tros de paret... Aquí el globus i el vaixell i el quadre que li vaig fer a la Nineta:

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada