Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 2 de novembre del 2015

La castanyada

Aquest dissabte va ser la Castanyada, i divendres vam celebrar-la a l'escola bressol. La Nineta al·lucinava!



Entre els moniatos, que li van encantar i la cançó de la Castanyera que portàvem un temps assajant... s'ho ha passat pipa! Des de l'escola es van demanar "castanyeres" per poder torrar castanyes i moniatos amb els nens i nenes de les diferents classes i després d'una mica de caracterització i de la vestimenta adequada, n'hi va haver una que no volia agafar el moniato que li oferia la castanyera de casa seva... Va ser molt divertit poder observar la reacció de la Nineta sense que ella sabés que l'estava "observant".
Després de passar per les classes i d'escoltar la cançó de la castanyera i de veure'n alguns balls, les castanyeres ens vam quedar repartint moniato als nens que en volíen.
No cal dir que la cançó de la Castanyera ha quedat en el "top ten" de la Nineta i que cada vegada que pot, demana que li cantem fent "cloc-cloc" i ella la balla.

A casa no vam fer res especial tret de menjar moniatos (la Nineta encara no pot menjar castanyes) i cantar la cançó de la Castanyera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada