Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 11 de gener del 2016

Els reis

Aquest any hem provat d'anar a la fàbrica dels reis mags que fa quatre anys que s'instal·la a la Fabra & Coats. La veritat és que ens n'havíen parlat molt malament perquè les cues són d'escàndol, però un cop dins, val la pena.


A la Nineta li van fer un resguard conforme havia lliurat la carta i que posava que aquest any s'ha portat molt bé i li van posar un segell màgic que només es veu amb llum negre. Després vam sortir a fora a veure l'espectacle de música i llum que es projecta a la fàbrica. És molt bonic de veure. Quan va acabar l'espectacle vam anar a buscar els nostres noms al magatzem dels reis mags, va ser una experiència molt xula i crec que quan la Nineta sigui una mica més gran, tot i que aquest any va quedar embadalida, encara li farà més gràcia.

El dia de la cavalcada ens vam tornar a quedar al barri com l'any passat i suposem que la posició en la que ens vam situar va influir en "l'èxit" de la cavalcada de l'any passat, tot i que aquest any tampoc va ser res de l'altre món, però ens va semblar més animada.

Com cada any, la Nineta va portar el seu fanalet, aquest any amb forma d'estel. Ja en penjaré una foto, perquè no en trobo cap... Les deu tenir totes el Ppa... Vosaltres feu fanalet?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada