Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 11 de juliol del 2016

Bicicletes

Ja sabeu que m'encanten les joguines versàtils, que es puguin fer servir molts anys o que siguin evolitives, i també que m'agraden les joguines fetes am  materials naturals,  doncs quan he començat a mirar bicicletes per la Nineta,  que ja té dos anys i comença a interessar-se pel tema, no podia ser menys, així que he buscat bicicletes que pugui fer servir durant uns quants anys. La primera idea era comprar una bicicleta de balanceig (aquestes que van sense pedals) però quant li durarà? I després li comprem una bicicleta de 2 rodes,  una amb rodetes al darrere?  total,  que buscant, buscant, vaig trobar la bicicleta de l'imaginarium i recentment n'he trobat una altra del decathlon, però la que em va agradar més és una que es diu B'Kid, és d'una dissenyadora que es diu Noelia Vallano, de Barcelona. Té totes les qualitats que busco: és un tricicle, una bicicleta de balanceig i una bicicleta de dues rodes que es fa llarga i ampla, i a més està feta de fusta!!! Resultat: una bicicleta que es pot utilitzar dels 2 als 6 anys, depenent de la grandària del nen, suposo, i que és de fusta... Ho té tot!!! La pega? No està comercialitzada...  Es tracta només d'un projecte... :-(
No se si fent una comanda grossa directament a la dissenyadora...o demanant-ho a un fabricant de mobles per nens... 
Us animeu a demanar que la facin? :-P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada