Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 22 d’agost del 2016

Marejos al cotxe

Durant aquests darrers mesos ens hem adonat que la Nineta es mareja al cotxe. Segurament sigui pel fet d'anar a contramarxa, però prefereixo que vomiti que no pas que vagi a favor de la marxa (per raons de seguretat). De totes maneres em sap greu que ho passi malament al cotxe,  ja que li agrada molt anar-hi i no m'agradaria que deixés d'agradar-li per culpa dels marejos.
He comprovat que si s'adorm, aguanta bé el viatge i no vomita, i que si posem la temperatura del cotxe sota zero, li costa més o no ho fa, però volia trobar alguna cosa que l'ajudés i que no perjudiqui al Pèsol, que ara és el seu company de viatge. Així doncs vaig començar a investigar. Vaig trobar les polseres antimareig, que porten unes boles que fan pressió sobre un punt del canell, però sembla ser que funcionen més per efecte placebo que no pas per alguna raó científica. També hi ha la biodramina, però ja sabeu que jo i els medicaments, no som gaire amics, tret que sigui estrictament necessari i no ho considero el cas, almenys després d'haver trobat una solució més "natural": es diu "Emenea Junior" i es tracta d'un xarop a base de glucosa i fructosa que reposa els nivells de glucosa del cos i contribueix a recuperar el benestar digestiu.
Segons sembla el fet de tenir alts els nivells de glucosa i fructosa fa que no tinguem tantes nàusees. De moment l'hem fet servir una vegada amb la Nineta  i no va vomitar... Quan tornem de les vacances us diré segur si funciona o no.
Els vostres nens es maregen al cotxe? Quina solució heu trobat perquè no vomitin?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada