Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dimecres, 14 de setembre del 2016

La crema solar

Seguint en laa meva línia de productes ecològics, us porto les cremes solars que hem fet servir els últims anys.

Primer en vam fer servir una de la qual ara no en recordo el nom, que era horrorosa per escampar, semblava que t'untessis petroli; i després vam provar la marca Eco-cosmetics.

La primera que vam agafar va ser la de color blau cel FPS 30 (diuen que a partir de 30 ja no canvia gaire el nivell de protecció  envers una del FPS 50). S'escampa bé, té una olor agradable, i és ecològica. El dosificador del pot és força pràctic i s'aprofita molt tot el producte.
Aquest estiu n'hem provat una altra de la mateixa marca, també FPS 30 però aquest cop amb l'afegit que també és anti-insectes sense biocida. També s'escampa bé, la olor és més forta (amb olor d'anti-mosquits) però sense arribar a ser desagradable i com tots els productes de la marca, és ecològica. El pot es blanc amb lletres vermelles.

Vosaltres quines cremes solars heu provat? Són ecològiques? Com us van?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada