Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

dilluns, 7 de novembre del 2016

Jocs i joguines de viatge

Últimament m'he estat interessant pels jocs de "mida viatge" perquè són fàcils de transportar i te'ls pots endur, ja sigui al cotxe o a qualsevol restaurant i jugar mentre esperes que et portin el dinar.
Tinc pendent fer un llibre d'activitats o "quiet book" però fins que no trobi el temps per fer-lo, he estat buscant diverses opcions, a més, com que m'agrada regalar coses útils, busco jocs que pugui regalar de "mida viatge" per als aniversaris.

De moment he trobat la plastilina inteligente, que ja us en vaig parlar en aquest post, els blocs de fusta imantats "TEGU" (dels quals en faré un post quan pugui comprar-ne un maletí, perquè em semblen super versàtils), el pergamí màgic (del qual també en vaig fer un post) i per nens més grans hi ha els "story cubes" que són uns daus amb imatges que serveixen per inventar històries, jo els he fet servir a l'escola amb nens de 7 i 8 anys i s'hi han passat hores jugant, també els va agradar molt a un grupet de nens de 12 anys molt creatius.
També tenim el clàssic "potato" que amb les peces que porta es pot anar canviant de cara, i el tangram de tota la vida en versió magnètica, que va en una maleta. També hi ha uns "llibres" que son unes capses amb dibuixos de nens, o de carreteres i que tenen imans de roba o de cotxes partits per la meitat (depenent del model) per a vestir els nens o construir cotxes.
Hi ha una opció DIY que és fer figures amb peces de lego amb un nombre determinat de peces (que càpiguen en una capseta, fer fotografies a les figures fetes, imprimir-les i plastificar-les, després posar les fitxes i les peces dins la capseta i donar-li al nen perquè construeixi les figures de les fotos (també es pot fer la versió del contorn de les figures, per nens més grans). Per a nadons hi ha el llibre cançoner, que no coneixia fins que el vaig veure a la biblioteca. Es diu ning-nong, i es tracta d'un llibre de feltre que ve amb un cd de música, al llibre hi ha diverses figures (també de feltre) per a interpretar diferents cançons (el gall i la gallina, el tren petitó, dalt del cotxe hi ha una nina...), totes les figures porten velcro al darrera, i amb el conte hi venen unes manyoples de roba (una de gran per l'adult i una de petita per l'infant) on es poden enganxar les figures per cantar les cançons. 

Fins aquí el que he trobat de moment... Seguirem buscant!
Vosaltres sabeu d'algun joc "portàtil" o "de viatge"?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada