Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

divendres, 13 de gener del 2017

Recuperació del sòl pèlvic

Després d'unes vacances més llargues del que hagués volgut, torno a publicar, i ho faig amb un post sobre les sessions de fisioteràpia del sol pèlvic que he fet després del part.

Vaig fer 10 sessions, al principi una cada setmana, i entremig havia d'anar fent kegel a casa. i les últimes les vàrem allargar més en el temps i van ser cada 2 o tres setmanes. Les sessions me les va fer una fisioterapeuta especialitzada en el sòl pèlvic, i la veritat és que em van agradar molt. En la primera sessió em va fer escriure un diari d'ingesta d'aigua i de miccions. Vaig al·lucinar amb les vegades que vaig anar al lavabo (poques) i amb les que bebia aigua (menys encara). Em va recomanar beure molta aigua durant el dia i reduir-ne la ingesta al vespre-nit, i anar a fer pipí cada dues hores aproximadament. En les sessions em va ensenyar diferents exercicis de keggel per treballar tots els músculs de la zona del sòl pèlvic i en les últimes sessions em va ensenyar exercicis de respiració per tal d'enfortir també la zona de l'abdómen.
Em van recomanar després del part, fer aquestes sessions de fisioteràpia, i n'he quedat molt contenta, la veritat. El que no sabia és que també és recomanable fer exercicis de kegel diaris des de l'adolescència, com una rutina, per tal de no perdre la tonificació de la zona.
Com que sé que és complicat trobar un professional que t'agradi i amb qui connectis, us deixo el contacte, per si us fa servei, es diu Encarni Domínguez, si necessiteu el seu contacte, demaneu-me'l!
Vosaltres heu fet recuperació del sòl pèlvic? Com us va anar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada