Benvinguts!!!

Benvinguts!!!

Sempre havia volgut escriure un bloc, però mai sabia què escriure-hi... Fins que vaig ser mare... Aleshores em van començar a sorgir dubtes i inquietuds i vaig pensar que totes les meves hores de búsquedes per internet bé podien servir a alguna altra mare que tingués els mateixos dubtes i inquietuds que jo... Així que començo aquest bloc amb la idea d'anar publicant entrades que em semblin interessants o opinions sobre com funcionen les coses un cop canvies de ser la "filla de..." per passar a ser "la mare de..."

Espero que a aquells que caigueu per aqui us sigui útil alguna cosa...o si més no que passeu una bona estona! Gràcies per llegir-me!

diumenge, 25 de març del 2018

Juguem a metges

L'any passat, la Nineta va mostrar molt d'interès per la medicina, cada dos per tres estava jugant a fer de metge o de pacient, així que vam creure convenient regalar-li una maleta de metges. La vam fer "home made" amb materials que es poden trobar fàcilment a la farmàcia i a les botigies de "tot a 100".
En primer lloc, necessitàvem una maleteta on hi cabés tot el que hi volia posar, però que no fos massa gran perquè la pogués portar bé. També havia de tenir una nansa per a poder-la transportar fàcilment. Després amb paper adhesiu de color vermell vam fer dues creus i en vam posar una a la tapa de la maleta i l'altra a la part del davant. 
A dins hi vam posar un paquet de gasses estèrils, una bena tallada a diferents mides perquè pogués posar-se a diferents parts del cos, també una bena tubular, tallada a diferents mides perquè anés bé pel canell, pel braç, per la cama, etc., hi vam posar també dues xeringues sense agulla, una de gruixuda i una de prima tipus vacuna. També vam posar dos pots petits per fer de líquid de vacuna o de pomada, etc., i unes pinces per extreure cossos extranys o per fer servir les gasses, uns guants dins d'un pot d'ou kinder i el toc final: un estetoscòpi que funciona de veritat! Aquest estetoscòpi el podeu trobar a jugar i jugar


Finalment vaig comprar una carpeta amb pinça per poder posar les fitxes de pacient, perquè es pogués apuntar com estava i vaig fer les fitxes. Com que vaig estar buscant per internet i no en vaig trobar cap que fos per nens que encara no saben llegir, vaig decidir fer-les jo. Us les podeu descarregar aquí. Podeu publicar-les al vostre blog, sempre que redirigiu a aquesta entrada.😉
Per últim, a posteriori hi hem afegit un termòmetre que no funcionava, un parell de pots de pasta de dents buits i nets i hem fet una bata utilitzant la tècnica de la samarreta. En un altre post us ensenyaré la bata i la manera de fer-la. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada